Α΄ (1994) Β΄ (1995) Γ΄ (1996) ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ Δ΄ (1997) Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ Ε΄ (1999) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΤ΄ (2001) ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ζ΄ (2003) Η ΝΕΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η΄ (2006) Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Θ΄ (2008) ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΗ Ι΄ (2010) ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΙΑ΄ (2012) ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΙΒ΄ (2014) ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΙΓ΄ (2016) ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΠΑΡΟΝ ΙΔ΄ (2018) ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕ΄ (2023) ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ: ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΙΣΤ΄ (2025) ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ